środa, 13 kwietnia 2016

FOGDANCING x SILESIA

Dwa nowe miejsca z modą damską i męską, jedno wielkie otwarcie i jeden salon z kosmetykami. Zobacz, o jakich markach mowa, co działo się w Silesii w ciągu ostatnich czterech tygodni i gdzie znajdziesz projekty najpopularniejszych włoskich designerów.


Dzisiejszy wpis zacznę od najbardziej prestiżowego miejsca - SONO IDONI. Oprócz niego otworzyły się ponadto CLINIQUE, Medicine oraz Bershka STAGE.

SONO IDONI
Otwarcie zupełnie nowego w Polsce multibrandowego salonu włoskich marek premium. Powierzchnia salonu zajmuje aż 760 m2! To idealne miejsce dla wymagających klientów – włoskie ubrania, włoski design i włoska kawa, wszystko na najwyższym poziomie.
W salonie w Silesii City Center w Katowicach pojawiły się marki takie jak: Versace Collection, Diesel, Red Valentino, Emporio Armani, Ermanno Scervino, Dsquared2.

Kompozycja marek, które są dostępne w sklepie SONO IDONI, to wachlarz około trzydziestu czołowych włoskich producentów, które zostały bardzo starannie dobrane, zawsze szukając połączenia doskonałej jakości materiałów i precyzyjnego wykonania z włoskim stylem, wieloletnią tradycją i z nowoczesnym podejściem do designu. Osiem najważniejszych marek w sklepie SONO IDONI zostało wyeksponowanych w postaci dedykowanych butików, zwanych cornerami, które zorganizowano w formie otwartych stoisk, łączących się z resztą sklepu. Zarówno cały sklep jak i wspomniane cornery, zostały podzielone pod względem asortymentu na część damską i męską.






CLINIQUE

Clinique to przede wszystkim Pielęgnacja 3 kroki. Słusznie, bo brand zasłynął właśnie ze swoich kosmetyków pielęgnacyjnych dostosowanych do czterech typów skóry. Mamy do wyboru produkty przeznaczone do cery bardzo suchej i suchej, mieszanej w stronę suchej, mieszanej w stronę tłustej lub tłustej.
1 Krok - Oczyszczaj - to mydło płynne lub w kostce. Od tego powinniśmy zacząć swoją pielęgnację skóry.
2 Krok - Złuszczaj - płyn złuszczający powoduje, że cera jest świeża i gładka.
3 Krok - Nawilżaj - przy pomocy żelu lub emulsji o beztłuszczowej formule.


Clinique to nie tylko pielęgnacja, ale i makijaż. Marka znana jest również z doskonałych podkładów, dostosowanych do potrzeb skóry.
Dla wielbicielek kosmetyków do makijażu brand przygotował specjalną linię Pop Artistry i zaprosił do współpracy znaną szwedzką wokalistkę pop - Zarę Larsson. Salon błyszczy kolorami. Dla mnie hitem są lakiery do ust. Nie spływają z ich powierzchni, są mocno napigmentowane. Dostępne w wielu intensywnych, soczystych kolorach.




MEDICINE - Everyday Therapy

Medicine Everyday Therapy to marka, która weszła na rynek odzieżowy w miejsce dawnego Reportera. Atutami marki są autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe kolekcje limitowane. Medicine ma się wyróżniać na tle popularnych sieciówek. Obok kolekcji przygotowywanych przez młodych projektantów, marka obiecuje również ofertę limitowaną. Obecna kolekcja powstała we współpracy z Patrycją Podkościelny, ilustratorką i graficzką. Grupa docelowa to kobiety i mężczyźni w przedziale wiekowym 20-35.

W nowej kolekcji na sezon wiosenno-letni znajdziemy bardzo dużo wpływów boho, kwiaty, wzory paisley, modny teraz brudny róż i bladoniebieski. Jest sporo dżinsu, etnicznych wzorów, zamszu i oczywiście casual.

Kolekcja Medicine wiosna-lato 2016 została podzielona na trzy tematyczne linie. Inspirowaną folklorem linię Artisan, idealną dla miejskich buntowników linię Decadend i dla zapracowanych indywidualistów – linię Work in progres.




Bershka STAGE

Do kogo skierowane jest oferta salonu? Głównie dla kobiet i mężczyzn z przedziału wiekowego 13-25, odważnych, znających się na modzie, muzyce, kulturze, nowych technologiach i związanych z mediami społecznościowymi.

Ale dlaczego właściwie Bershka STAGE, a nie po prostu Bershka? Marka stopniowo wprowadza nowy koncept STAGE do sklepów otwieranych w przyszłości oraz tych już istniejących. Nowy wizerunek można podziwiać w niektórych sklepach w Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, na Taiwanie i we Francji. W Polsce koncept ten został zastosowany w nowo otwartych sklepach w Bydgoszczy oraz Jeleniej Górze oraz w nowym sklepie Bershka w Silesia City Center w Katowicach.

Za pomocą STAGE, Bershka podkreśla swoje pozycjonowanie i wizerunek marki od zawsze powiązanej z muzyką, trendami i nowymi technologiami. Za inspirację dla nowego konceptu sklepu posłużyła muzyka, koncerty, backstage. Estetyka jest bardziej industrialna i rozświetlona, bez podwieszanego sufitu, aby można było oglądać cały szkielet lokalu. Rama zbudowana z kratownicy przewija się przez całą powierzchnię i służy za stelaż dla oświetlenia, głośników i paneli ozdobnych, co możecie zobaczyć na zdjęciach. 




Wszystkie opisywane salony znajdziecie w centrum handlowym Silesia.

1 komentarz: